جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج حیدر رحیم پور ازغدی

حوزه/ دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان، با حاج حیدر رحیم پور ازغدی از فضلای قدیم حوزه علمیه مشهد دیدار و جویای احوال وی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجج اسلام والمسلمین فرزانه و سید مصباح عاملی، دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان، شب گذشته با حاج حیدر رحیم پور ازغدی، از فضلای قدیم حوزه علمیه مشهد دیدار و جویای احوال وی شدند.
در این دیدار حاج حیدر رحیم پور ازغدی، پدر شهید و از مبارزان دوران انقلاب با اشاره به فعالیت های تحصیلی خود به عنوان شاگرد آیت الله حاج شیخ هاشم قزوینی، نسبت به چگونگی تحصیل در عرصه علوم حوزوی در آن زمان مطالبی بیان کرد.

وی با اشاره به ساده زیستی و ارتباط صمیمی و در عین حال محترمانه و دغدغه مند میان استاد و شاگرد، یکی از مهمترین گزینه های رشد و موفقیت در تحصیلات را داشتن استاد خوب و برنامه ریزی عنوان کرد.

رحیم پور ازغدی همچنین نسبت به فعالیت ها و مبارزات خود در دوران انقلاب خاطراتی بیان کرد و از ارتباط خود با مقام معظم رهبری گفت.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به شهیدان و خانواده های آنان که موجب استحکام ریشه های انقلاب اسلامی شده است، به رشادت ها و شهامت های فرزند خود اشاره کرد و اینگونه افراد را الگویی برای همگان دانست.

این همراه و یار مقام معظم رهبری در دوران انقلاب اسلامی و فاضل حوزوی مشهد در ادامه نسبت به توجه طلاب علوم دینی به هنر و عرصه های هنری تاکید کرد و آن را عاملی برای ارائه به روز و مطلوب معارف و آموزه های دینی به جامعه خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha