جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه می تواند به عنوان مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جمعخانواده هایشهدا، که در سالن همایش های فرمانداری بروجرد برگزار شد با بیان این که شهدا عزت، آبرو و افتخار اسلام و انقلاب هستند، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز نیز باید با معرفی شهدای گرانقدر به نسل نوجوان و جوان جامعه در جهت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین این نسل گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه عزت و افتخار روزافزون ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب مرهون خون شهدا و روحیه ایثار و از خودگذشتگی جوانان ابن مرزوبوم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب است تصریح کرد:شهدا هدیه ای الهی برای تعیین سعادت راه بشر در جامعه هستند و خون گرانقدر آنان تضمین کننده حیات انقلاب در عرصه های گوناگون است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اعتقاد به معاد، مقاومت در راه حق و دارا بودن روحیه والای ایثار و شهادت از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، افزود:با گذشت قریب به ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی تقویت این روحیه و دارا بودن آن در بین جوانان همچنان ، تثبیت کننده اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان افزود: امروز نیز باید با ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جوان، جامعه را در برابر جنگ نرم دشمنان بیمه نماییم تا خطرات و آسیب های هجمه فرهنگی دشمن در بین جوانان نفوذ نیابد و خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha