شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه / آیت الله مقتدایی گفت: تحول در ساخت و ساز و تجهیز حوزه های علمیه برادران و خواهران در سراسر کشور امری ضروری بوده و باید با همکاری خیرین حوزه ساز در جهت ایجاد، توسعه، تجهیز و تعمیر حوزه های علمیه برادران و خواهران گام های اساسی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله مقتدایی، رئیس شواری سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران کشور، امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز تخصصی ریحانه الرسول خواهران جویبار اظهارداشت: وجود حوزه های علمیه برادران و خواهران در مناطق مختلف کشور مایه برکات  و آثار فراوان است.

وی افزود: امروز خوشبختانه تحصیل در حوزه های علمیه برادران و خوهران با استقبال خوب جوانان روبرو است، به گونه ای که در برخی از مناطق برای افرادی که در امتحان ورودی حوزه قبول شده اند مکانی برای جذب و تحصیل آنها وجود ندارد.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: هر سال تعداد زیادی از علاقه مندان به تحصیل در حوزه به دلیل کمبود امکانات مکانی از تحصیل محروم می شوند.

آیت الله مقتدایی اظهار کرد: تحول در ساخت و ساز و تجهیز حوزه های علمیه برادران و خواهران در سراسر کشور امری ضروری بوده  و باید با همکاری خیرین حوزه ساز در جهت ایجاد، توسعه، تجهیز و تعمیر حوزه های علمیه برادران و خواهران گام های اساسی برداشته شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha