جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان حوزه انقلابی را مجتهدپرور خواند و گفت: مجتهد پروری، رشد علوم عقلی، انقلابی بودن و بالا رفتن بینش سیاسی طلاب علوم دینی که در حکم انتصاب مقام معظم رهبری تاکید شده بود، دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه،  در دیدار با آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، از علمای مشهد، با اشاره به فعالیت های شورای عالی حوزه خراسان، تصریح کرد: آنچه می توان گفت این است که کار به خوبی در حال انجام می باشد و شورای عالی نیز به خوبی فعالیت دارد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: این امر با همان اصول مجتهد پروری، رشد علوم عقلی، انقلابی بودن و بالا رفتن بینش سیاسی طلاب علوم دینی که در حکم انتصاب مقام معظم رهبری تاکید شده بود، دنبال می شود.

وی با بیان اینکه این شورا از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شد، گفت: شش کمیته آموزش، پژوهش، اخلاق و فرهنگ، سیاسی اجتماعی، معیشت و تبلیغ تشکیل شده و موظف هستند که برنامه هایی را تدوین کرده و شواری عالی نیز بررسی و در صورت تصویب، مدیریت حوزه علمیه خراسان نسبت به اجرای آن اقدام می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه با اشاره به سابقه و تلاش بی وقفه مدیر حوزه خراسان در عرصه اجرای برنامه ها، یکی از فعالیت ها را اجرای آیین نامه متون درسی به طور دقیق و زمانبندی شده در پایه اول عنوان کرد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان درباره دغدغه وضع معیشت طلاب، افزود: کمیسیون معیشت نسبت به بهبود وضع زندگی طلاب در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha