جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه / حجت الاسلام مصطفایی گفت: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام  ابوالفضل مصطفایی در همایش شهید مدافع حرم که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت، امنیت امروز کشور را  به ارمغان آورده و ما باید قدردان مجاهدت خانوادههای شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را تقدیم این نظام کردند تا اسلام بماند؛ با گذربر وصیت نامه شهدا می بینید تمامی آنها به اسلام وائمه معصومین (ع)  ودستورات آنان تاکید دارند.

 وی افزود: نیروهای مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه با فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی، حافظ امنیت ملی در فرای مرزهای جغرافیایی ایران شده اند و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید همیشه قدردان آنها باشیم.

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی، جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک می‌کنند و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، افزود: رزمندگان امروز نیز در جنگ نابرابری در خارج از خاک با دشمنان اسلام می جنگند که همین برای بیان مظلومیت آنها کافی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد:  ما باید بتوانیم مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه ای به حریم ولایت وارد شود.

ویخاطرنشان کرد:  در شرایط حاضر، نظام اسلامی نیاز مبرم به حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق دارد، زیرا شرایط منطقه به گونه ای است که  اگر در در بیرون از مرزها دفاع نکنیم باید در پشت مرزهای خود دفاع کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha