سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/دیدار وزیر ارشاد با مراجع و علما

حوزه/ عزت و احترام ایرانی و بستن تمام تبلیغات علیه شیعه از مهمترین شروطی است که باید در ارتباط ایران و عربستان در حج لحاظ شود؛ اگر این تبلیغات علیه شیعه و ایران وجود داشته باشیم دیگر برای ما هیچ امنیتی باقی نمی‏‎ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حضرت آیتالله سبحانی عصر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با ذکر این مطلب که در گذشته دلخوری هایی از این بخش وجود داشت، ولی انتخاب شما باعث خوشحالی شد، گفتند: به قول قرآن ایمان و عمل صالح باعث می شود که مردم به نظام دلبستگی پیدا کنند؛ اگر این نظام عمل صالح داشته باشد، مردم فدایی این نظام خواهند بود.

این مرجع تقلید یادآورشدند: رابطه بسیار قوی بین عمل صالح و مودت و محبت وجود دارد که امیدواریم عمل صالح و خیر در این وزارت خانه در دوره جدید شکل گیرد.

حضرت آیتالله سبحانی گفتند: مسجد گوهرشاد ساخت زنی از خاندان ایلخانی بود ولی چون او با عمل صالح و اخلاص این کار را کرد امروز نیز او محبوب مردم است.

معظم له عنوان کردند: امروزه فضای مجازی بسیاری از کارهای شما را از بین برده و یا کم اثر میکند؛ مدیران ارشاد باید دراین زمینه فعال باشند.

این مرجع تقلید یادآورشدند: این فسادهایی که در فضای مجازی وجود دارد مغز کودکان و جوانان ما را در معرض تهدید قرارداده است؛ دولت باید این امور را کنترل کند؛ مسایل مفید باید در دسترس باشد ولی باید مسایلی که به اخلاق ضربه می زند باید مسدود شود.

ایشان گفتند: عزت و احترام ایرانی و بستن تمام تبلیغات علیه شیعه از مهمترین شروطی است که باید در ارتباط ایران و عربستان در حج لحاظ شود؛ اگر این تبلیغات علیه شیعه و ایران وجود داشته باشیم دیگر برای ما هیچ امنیتی باقی نمی‏ماند.

حضرت آیتالله سبحانی عنوان کردند: علمای آنها به فتوای واهی خود حکم به خون ریزی شیعیان می دهند و عوامی هم هستند که حرف آنهارا باور می‏کنند.

این مرجع تقلید یادآورشدند: نمایشگاه کتاب نشانه باب باز فرهنگ ما است، ولی متاعی که علیه نظام و دین و اخلاق منتشر شده است، نباید در آن مکان به فروش برود؛ نباید کتاب های ممنوعه به این نمایشگاه راه یابد.

ایشان گفتند: پس از ظهور اینترنت بازار کتاب کساد شده است و فروش کتاب پایین آمده است و ناشران در حال ضعف هستند؛ باید به ناشران دینی کمک شود که بتوانند کار خود را دنبال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha