جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سه جوان بحرینی

حوزه/ دبیرخانه اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مجامع بين المللی و وجدان های بیدار در برابر ظلم و ناعدالتی آل خلیفه آرام ننشینند.و به کمترین وظیفه انسانی خود در قبال این جنایات عمل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دبیرخانه اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه در بیانیه خود تاکید کرد: مجامع بين المللی و وجدان های بیدار در برابر ظلم و  ناعدالتی آل خلیفه آرام ننشینند.

بیانیه این اتحادیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَالَّذِينَ هَاجَرُوا وَأُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِمْ وَأُوذُوا فِي سَبِيلِي وَقَاتَلُوا وَقُتِلُوا لَأُكَفِّرَنَّ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَلَأُدْخِلَنَّهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ثَوَابًا مِّنْ عِندِ اللَّـهِ وَاللَّـهُ عِندَهُ حُسْنُ الثَّوَابِ   آل عمران/195

خبر اعدام ظالمانه سه جوان انقلابی در بحرین به دست حکومت جائر آن کشور در سایه ی سکوت تأیید آمیز قدرت های بیگانه به مسلمانان اروپا رسید. اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه به نمایندگی از مسلمانان منطقه ی اروپا این ستم و ظلم نابخشودنی را محکوم نموده و به مردم نجیب بحرین و خانواده های صبور آنها تسلیت می گوییم.

بی شک مسبّبین این اعمال غیر انسانی که در خصومت ورزی آشکار با ملّت خود جوانان بی گناه را به پایه ی دار می کشانند و دانشمندان پارسا و پیران عابد خود را در زندان و تبعید و محاصره قرار می دهند، هیچگاه به مقاصد پست خود نخواهند رسید. البته از دولتی که رکورد دار سلب تابعیت از شهروندان خود است انتظاری جز این نیست؛ لکن از مجامع بین المللی و وجدان های بیدار مجدّانه می خواهیم در برابر این همه ناعدالتی و ظلم آرام ننشینند و به کمترین وظیفه انسانی خود در قبال این جنایات عمل کنند.

سلام بر ملّت زنده و مقاوم بحرین که در آرزوی برقراری صلح و آرامش و استیفای اولی ترین حقوق انسانی خود بر اساس بیانیه حقوق بشر همچنان در وسط میدان مقابله با دیکتاتوری و تبعیض مذهبی ایستادگی می کنند و با تقدیم عزیزترین امانت الهی یعنی جان خود راه اصلاح را فرا روی ملت های منطقه می گشایند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دبیرخانه اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha