پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ حجت الاسلام بنی عامریان گفت: دشمنان دین خدا به دنبال نشان دادن چهره بد و خشن از مذهب شیعه در سطح جهان هستند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: در میان مذاهب و فرقه های مختلف نقاط مشترکی وجود دارد و نقاط اختلافی هم طبعا هست.

وی با اشاره به مطالعات مختلف درباره مذاهب گوناگون، افزود: طبق تحقیقات، مطالعات و وضعیت موجود در سطح دنیا اکثر کارشناسان دنیا به این نتیجه رسیده اند که مشخصه های مذهب فعال، پویا و با برنامه منسجم برای تمام ابعاد زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و خانوادگی را در مذهب شیعه می توان یافت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با اشاره به اینکه در متون دینی ما برای تمامی مراحل زندگی از جهات مختلف برنامه دارد، تاکید کرد: شیعه تنها مذهب پویایی است که سرنوشت بشریت برای آن ارزش و جایگاه دارد و زیر بار ظلم و ستم نمی رود و با استکبار و استعمار مبارزه می کند و حامی مستضعفان جهان است و این جزء اصول مذهب ماست.

وی ادامه داد: شیعیان با تمسک و عبرت گیری از عاشورا، زیر بار ذلت و زور نمی روند و منتظر منجی هستند و به جز حکومت اسلامی راضی به هیچ مکتب دیگری نمی شوند.

حجت الاسلام بنی عامریان ادامه داد: دشمن به این اصل شیعه به خوبی پی برده و به همین منظور استعمارگران و تجاوزگران مذهب شیعه را برای موجودیت خود یک خطر می دانند.

این کارشناس مذهبی گفت: به دلیل این ویژگی شیعه می بینیم که دشمنان دین خدا  به دنبال نشان دادن چهره بد و خشن از این مذهب در سطح جهان هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر اظهار کرد: باید خیلی مراقب باشیم که در مسیر برنامه های دشمنان دین حرکت نکنیم.

وی در پایان عنوان کرد: شیعه باید با حرکت سنجیده، مفید و دینی خود تمام نقشه های دشمنان که امروز در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است، در هم بشکند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha