شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هادی به

بجنورد/ نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در مدارس علمیه شهر شیروان گفت: طلاب رسالت سنگینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام  محمد هادی به، نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور و حجت الاسلام محمدی، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان خراسان شمالی امروز  با حضور در مدارس علمیه خواهران الزهرا(س) و  آیت الله حکیم شهر شیروان و مدارس علمیه برادران محمودیه و خواهران فاطمیه شهر فاروج با مدیر، اساتید و طلاب این مدارس دیدار و گفتگو کردند.

"حجت الاسلام هادی به" در این مدارس به بیان اینکه مرکز خدمات به انگیزه خدمت رسانی به طلاب تشکیل شده است، گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران مسئولیت آموزش و تدریس و امور نرم افزاری و علمی طلاب را بر عهده دارند و مرکز خدمات مسئول پشتیبانی از طلاب حوزه‌های علمیه است.

  نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور افزود: هدف مرکز خدمات پشتیبانی از طلاب برای بهتر درس خواندن و انجام بهتر وظایف و رسالت طلبگی است.

وی بیان کرد: از سال 70 که به دستور مقام معظم رهبری ،مرکز خدمات تأسیس شد سال به سال خدمات مرکز شکوفاتر و گسترده‌تر شده است.

"حجت الاسلام هادی به" با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام و ایران اسلامی در تلاشند فرهنگ اصیل جامعه ما را نابود کرده و فرهنگ غربی را وارد کنند.

  نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور تصریح کرد: امروز تعدادی از جوانان ما که باید الگوی خود را یک فرد مسلمان قرار دهند، شاهدیم که بیگانگان را الگوی خود قرار داده و حتی حرف زدن و رفتار آنها را تقلید می‌کنند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه وظیفه سنگینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند، افزود: در شرایط کنونی باید با عمل، کردار و گفتار خداپسندانه رفتار کنیم؛ ابتدا باید ایمان خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در دیگران نفوذ کنیم.

نماینده رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه ما باید رابطه خود را با حضرت ولی‌عصر(عج) تقویت کنیم گفت: ارتباط ما با امام زمان(عج) باید کمک گیری از آن حضرت باشد، مطمئن باشید بیش از آنکه شما به ایشان توجه کنید آن حضرت به شما توجه خواهند کرد، چراکه مظهر لطف و رحمت الهی هستند.

وی توجه به فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز یکی از راه‌های نفوذ در بین جوانان و تخریب فرهنگ جامعه از راه فضای مجازی است، ما نباید اجازه دهیم که دشمنان از این راه به اهداف خود دست یابند.

نماینده رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: طلاب تا دوره سطح را نگذرانده‌اند نباید به این فضا وارد شوند؛ چراکه باید یاد بگیریم جواب شبهات را بدهیم و بعد وارد این فضا شده و فعالیت کنیم.

"حجت الاسلام هادی به" در ادامه گزارشی از فعالیت‌های مختلف مرکز خدمات در موضوعات بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی، مسکن، وام و خدمات فرهنگی ارائه کرد و در پایان به سؤالات مطرح شده از سوی طلاب پاسخ داد.

گفتنی است ، سفر به استان خراسان شمالی سیزدهمین گام از سفرهای استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات است و از مهم‌ترین اهداف این سفرها می‌توان به زمینه‌سازی برای ایجاد یک حرکت علمی و فرهنگی در حوزه‌های علمیه و ارتباط نزدیک و عاطفی با طلاب مدارس علمیه و تشریح فعالیت‌های مرکز خدمات اشاره کرد.

در این دیدارها نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مراسمی از طلاب ممتاز، اساتید و کادر این مدارس تجلیل کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha