شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمدی نژاد

حوزه / مدیرمدرسه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل با هشدار در خصوص توطئه های دشمنان گفت: دشمن درصدد ایجاد جدایی بین مردم و روحانیت است.

حجت الاسلام  والمسلمین حسین احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه حوزوی دارد، اظهارداشت: همان طور که روحانیون و طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش اصلی را ایفا کرده اند دربقاء، حفظ و استمرار آن نیز نیاز به انقلابی بودنشان می باشد.

وی یاد آورشد : اگرخدای ناکرده روحانیون وحوزهای علمیه ازانقلاب ، دیگاه ها وجهت گیری های انقلاب فاصله بگیرند مصیبت بزرگی پیش خواهد آمد که نابودی انقلاب را درپی خواهد داشت .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، با تاکید برمراقبت وهوشیاری روحانیون و طلاب ازانقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان، یاد آورشد : همان طور که امام راحل فرمودند دشمنان از این انقلاب چنان سیلی خوده اند که اگر شکست بخوریم معلوم نیست چند صد سال دیگر بتوانیم نظامی اسلامی را بوجود بیاوریم لذا باید کاملا هوشیار باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین  احمدی نژاد، درادامه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از مهمترین معجزات  الهی  دانست و ابرازداشت :  نقش رهبری خردمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری ، مکتب تشیع وحضور مردم  درصحنه موجب پیروزی، حفظ  و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است .

وی به  نقش بی بدیل روحانیون و طلاب در جامعه  اسلامی اشاره کرد و گفت: به دلیل این که روحانیون نسبت به سایر اقشار جامعه در تمام دوران مورد اعتماد مردم بوده اند،  لذا در مقطع فعلی هم  مردم به پیام و رهنمودهای  روحانیون توجه خاصی دارند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل، به وظیفه سنگین روحانیون و طلاب در تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: همان طور که ملت ایران در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره ) و روحانیونی که پیرو معظم له  بودند، نقش آفرینی کردند در استمرارنظام جمهوری اسلامی ایران هم باید حفاظت  وحراست نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین  احمدی نژاد، بر هوشیاری روحانیت  در برابر توطئه های دشمنان داخلی وخارجی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام تمام تلاش خود را با زدن برچسب ، افترا و تهمت های  بیهوده برای از صحنه خارج کردن روحانیت و حوزه های علمیه  به کار برده اند لذا این قشر فرهیخته  بسیار هوشیار باشند.

وی، به تفاوت دهه فجر امسال نسبت به دورهای قبل اشاره کرد و گفت: همان طور که ملت ایران تاکنون در تمام صحنه های سیاسی هوشیارانه حضوری فعال داشته، درشرایط فعلی منطقه و دنیا که بسیار حساس می باشد، در دهه فجر امسال نیز قطعا باید حضور پررنگ در برنامه ها داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، به پیروزی های رزمندگان اسلام در سوریه و عراق در مقابله با تروریست های داعش و دفاع ازحریم اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: به شکرانه این موفقیت ها باید دهه فجر امسال را با شکوهتر ازسالهای قبل برگزار کنیم، خصوصا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشته باشیم .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha