پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد / امام جمعه اصفهان

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد، در پیامی با ابراز تاسف از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو، شهادت جمعی از آتش نشانان قهرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه  و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی اعلام کرد:‌ حادثه تلخ آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران، موجب اندوه و تأسف همه مردم و اینجانب گردید.

بی شک در این میان غم عزیزان حادثه دیده و خانواده های نگران و چشم انتظار آتش نشانان فداکار و محبوسان احتمالی در زیر آوار، داغ این حادثه دردناک را افزون می کند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده، جامعه آتش نشانان و ابراز همدردی با تمام کسانی که در این حادثه به نحوی آسیب دیده اند، برای دست اندرکاران پیگیری این واقعه در شهرداری و آتش نشانی تهران ، نیروهای امدادرسان و اورژانس و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی قدردانی و از خداوند متعال توفیق و موفقیت آنان را مسئلت دارم و ان شاءالله همان طورکه در صحنه کمک رسانی حاضر و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند، به ماموریت خطیر خود ادامه داده و همچنان از این مجاهدت دریغ نورزند و بدانند در نزد پروردگار مأجور بوده و مجاهدت‌هایشان در کمک به خلق نزد خالق هستی، محفوظ خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha