جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضامن ارتقاء سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام، سعید مهدوی امین، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای قرآنی که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از زبان هنر فرهنگ ایثار و شهادت را با معرفی شهدای قرآنی در جامعه تببیغ و ترویج نماییم بیان داشت:دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای معرفی شهدا به نسل جوان بخصوص شهدای قرآنی است.

وی با بیان اینکه تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضامن ارتقاء سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه است، خاطر نشان کرد: در راستای معرفی شهدای قرآنی به نسل جوان جامعه و تعمیق ارزشهای والای ایثار و شهادت بر مبنای قرآن، یادواره شهدای قرآنی ۱۴ بهمن ماه در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: بهره گیری از زبان هنر برای انتقال و مفاهیم ایثار و شهادت می تواند نهادینه کردن این فرهنگ را در بین نسل جوان اثر گذار و هدفمند نماید.

حجت الاسلام امیدیان ،مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه تندیس یادواره شهدای قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده شده است، افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای قرآنی در استان صورت گرفته است.

وی از چاپ کتاب یادواره شهدای قرآنی با عنوان آیه های استقامت به همت دانشگاه علوم پزشکی و همچنین پخش مصاحبه با خانواده شهدای قرآنی به همت صدا و سیمای مرکز استان لرستان را نیز از دیگر برنامه های برگزاری یادواره شهدای قرآنی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha