شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس-مدیر حوزه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران گفت: این اتفاق حماسه ای اندوهناک از فداکاری آتش نشانان در صحنه خدمت بود که باید این روح بزرگ فداکاری را ستود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ با بیان تسلیت شهادت جمعی از آتشنشانان عزیز در حادثه غمبار پلاسکو، این حادثه را یکی از غم انگیزترین اتفاقات سال  خواند و گفت: در روزهای گذشته، اعلام شهادت جمعی از آتش نشانان عزیز کشورمان در حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو باعث ناراحتی و اندوه جامعه شد، به گونه ای که مردم کشورمان در جای جای سرزمین اسلامی ایران با خانواده های این شهدا همدردی کردند.

مدیر حوزه علمیه یزد به شهامت و فداکاری آتشنشانان در این حادثه اشاره کرد و اذعان داشت: جان فشانی آتش نشانان در زمانی گرفتاری خود و عملکرد متعهدانه آنها در این زمان، نشان از روح بزرگ آنها در مواجه با حوادث مختلف دارد و باعث دلگرمی مردم ایران می شود.

وی گفت:  سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، حماسه ای اندوهناک از فداکاری آتشنشانان در صحنه خدمت بود که باید این روح بزرگ فداکاری را ستود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، نقش مردم را در مواجه با این گونه حوادث بسیار مهم دانست و افزود: مردم با مشاهده این گونه حوادث نبایست با تجمع وحضور خود در مکان مورد نظر، در کار ماموران و امدادگران اختلال ایجاد کنند و هم باید دستورالعمل های ایمنی و اخطارها و هشدارها از سوی هر نهادی را جدی گرفته و رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان با بیان عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان در این حادثه، از خدای متعال می‌خواهم به تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی عنایت فرماید و ارواح آن درگذشتگان فداکار را قرین رحمت خویش کند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha