جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی

حوزه با وسعت نظری که داشت توانست دانشگاه را همراهی کند لذا وحدت حوزه و انقلاب در جمهوری اسلامی شکل گرفت بر این اساس یکی از بزرگترین رسالت های حوزه تربیت فقیه و افرادی است که بنیان معرفت جامعه را تقویت کنند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، حجت الاسلام  و المسلمین محسن جلالی، پیش از ظهر در نشست خبری ستاد دهه فجر امسال با اصحاب رسانه  که به میزبانی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، ضمن  تسلیت به مناسبت شهادت آتش نشانان، اظهار کرد: حوزه علمیه خاستگاه انقلاب است، چراکه بنیان گذار این انقلاب تربیت یافته حوزه بود، همچنین مقام معظم رهبری و یاران حضرت امام(ره) عمدتا حوزوی هستند.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین رسالت های حوزه تربیت فقیه و افرادی است که بنیان معرفت جامعه را تقویت کنند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: حوزه علمیه هر ساله برای ورود طلاب جدید، ثبت نام دارد، لذا امسال حوزه اصفهان که مستقل از دیگر استان ها است،  همزمان با آغاز دهه فجر در دو دوره نظام آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت سفیران هدایت، در 42 مدرسه استان پذیرش می کند.

وی تاکید کرد: ثبت نام صرفا از طریق آدرس اینترنتی  www. esf-hawsah.com است و آزمون کتبی نیز در روز جمعه 25 فروردین 96برگزار می شود و نتایج آن 16 اردیبهشت 96 اعلام می شود

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان اینکه پذیرش حوزه اصفهان از میان همه علاقه مندان جوان اعم از محصلین  پایه 8 نظام جدید آموزشی، مقطع دیپلم و دانشجویان است، عنوان کرد:  هر ساله تعداد زیادی از پذیرش شدگان از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است که این  امر جای مباهات دارد.

وی با اشاره به این که سال تحصیلی  طلاب جدید الورود از 14 مرداد 96 آغاز می شود، افزود: اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی، تقید اخلاقی و دارا بودن سلامت جسمی و روحی از شرایط عمومی پذیرش است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: این معاونت در آستانه دهه فجر، چهارشنبه 6 بهمن از 400 نفر از طلاب برتر با سخنرانی آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله مهدوی در سالن اهل بیت(ع) واقع در خیابان فرشادی تجلیل می کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha