پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جعفر عسگری

عسگری با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از رسالت های خطیر روحانیت و آحاد مردم است،گفت: امروز دشمن سعی دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ذهن نسل جوان کم رنگ و یا مخدوش جلوه دهد که این امر خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر امسال با اصحاب رسانه که به میزبانی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه امروز دشمنان دستاوردهای انقلاب را زیر سئوال می برند، افزود: وظیفه ما بازگو کردن این دستاوردها برای نسل جوان و نوجوان کشور است، از جمله این دستاوردهای مهم، گسترش حوزه های علمیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

عسگری خاطرنشان کرد: لازمه ماندگاری انقلاب اسلامی بصیرت است؛ اگر جامعه دارای بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی باشد، دستاوردهای این انقلاب حفظ می شود در غیر این صورت روند حرکتی انقلاب کند و چه بسا با خلل مواجه می شود

وی تاکید کرد: رسالت خطیر مهم و سرنوشت سازی که امروز به عهده مردم مسلمان ایران است، بسیار سنگین و حیاتی است، لذا برای حفظ آن باید دستاوردهای نظام  جمهوری اسلامی بازگو شود تا برای جوانان ایجاد امید و نشاط آفرین باشد، در این عرصه روحانیت نقش پررنگ تری دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: ستاد دهه فجر امسال با 24 کمیته از 6دی در محضر آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان کار خود را آغاز کرد و علی رغم مشکلات اقتصادی بالغ بر  2 هزار برنامه برای اجرا در ایام الله دهه فجر  برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: سعی شده برنامه های امسال  نوآورانه و خلاقانه مبتنی بر سیاست های نظام و چشم انداز منجر به امید و نشاط شود و حتما  از جلوه های هنری برای جذب جوانان بهره برده شود.

عسگری در پایان گفت: 9 صبح روز 12 بهمن  همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن، در گلستان شهدا برنامه ای با سخنرانی وزیر دادگستری ، اقامه نهاد نماز وحدت به امامت آیت الله  العظمی مظاهری و برگزاری  مسابقات ورزشی و اعزام مبلغین خارجی در مجالس دهه فجر جهت بازگویی دستاوردها همایش موضوعات مختلف و راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر امسال است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha