پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوی طلاب شهرستان سنقر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی سه روزه طلاب این مدرسه در شهر مقدس قم خبر داد.

حجت الاسلام بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: اردوی سه روزه طلاب و اساتید مدرسه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر به شهر مقدس قم پربار و ثمرات بسیاری به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در این سفر سه روزه موفق شدیم با اساتید و علمای شهیر شهر مقدس قم، دیدار و گفتگو داشته باشیم که بی شک ثمرات این سفر در آینده مدرسه علمیه این شهرستان بی تأثیر نخواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر افزود: در این سفر طلاب و اساتید این مدرسه با حضرت آیت الله جوادی آملی و همچنین آیت الله مصباح یزدی دیدار کرده و در درس اخلاق این دو عالم بزرگوار حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اینگونه مسافرت ها سبب تقویت روحیه طلاب و بالا رفتن علمیت آنان می گردد، خاطرنشان ساخت: هدف از این سفر، تقویت روحیه علمی و معنوی طلاب بوده است.

حجت الاسلام بنی عامریان افزود: از دیگر برنامه های این سفر معنوی، زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد جمکران و امامزادگان شهر مقدس قم بوده است.

وی در پایان گفت: گفتنی است که طلاب و اساتید ما در این سفر سه روزه به شهر مقدس قم، از کتابخانه های معتبر این شهر، بازدید و کتاب های مورد نظر خود را خریداری نمودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha