شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ شیخ حبلی گفت: حامیان تروریست های داخلی بدانند ما با تروریست ها هیچ سازشی نداریم و بخشش آنها امکان ندارد، چون منطق این افراد، کشتار و انفجار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی از روحانیون اهل سنت لبنان ضمن تبریک به ارتش لبنان و نیروهای امنیتی به خاطر خنثی ساختن یک عملیات تروریستی در لبنان گفت: این اقدام نیروهای امنیتی، لبنان را از یک قتل عام بزرگ نجات داد که طرفداران احمد الاسیر قصد داشتند مجری این توطئه باشند.

وی افزود: یکی از اتفاقات عجیب در حاشیه خنثی سازی این عملیات تروریستی این است که روز گذشته برخی بوق های رسانه ای و تبلیغاتی خواستار آزادی مجریان و عاملان عملیات تروریستی پیشین(عبرا) در لبنان شده اند و بهانه آنها هم این است که فضا برای آشتی ملی و فراموش کردن گذشته ها فراهم شود، اما این افراد باید بدانند که ما با تروریست ها هیچ سازشی نداریم و بخشش آنها امکان ندارد، چون منطق این افراد، کشتار و انفجار است.

حبلی ادامه داد: اقدام پیش گیرانه نیروهای امنیتی کشور نشان دهنده آمادگی بالای آنها است و در عین حال بر این واقعیت تاکید دارد که لبان در معرض توفان تروریسم قرار دارد و هدف توطئه های خونباری است که می خواهند وحدت و ثبات لبنان را از بین ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha