شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حائري

حوزه/ رئيس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان بیان کرد: شرایط ویژه در جهت تشویق نخبگانی، برای مستعدین برتر و نخبگان در این مرکز لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين حائری در نشست تخصصی استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان، در مدرسه سلیمانیه مشهد، به ارائه خدمات ویژه آنان پرداخت و بیان داشت: کسب امتیاز بالاتر در بین طلاب علاوه به ایجاد رقابت سالم، خدمات بیشتری را از مرکز خدمات حوزه دریافت می کند.
 
وی با اشاره به نهضتی که روحانیت آغاز و دنیا را شیفته مکتب اهل بیت(ع) کرده است، گفت: دشمنان نیز خود را آماده برای مبارزه با این مکتب کرده اند که اگر غافل شویم پاسخی برای بشریت نخواهیم داشت.
 
رئيس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مرکز خدمات با برگزاری کلاس و ارائه خدمت های متفاوت به طلاب در ارتقا سطح دانشی روحانیون تلاش می کند، ابراز داشت: این مرکز با توجه به اینکه دنیا به سمت روزآمد و فضای مجازی پیش می رود در قدم نخست تمامی برنامه ها و فعال شدن حساب کاربری روحانیون به صورت آنلاین در سایت توسط طلاب صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام حائری با تاکید بر حضور طلاب در سامانه سها و تکمیل پرونده در این سامانه اذعان داشت: محور اصلی خدمت رسانی به مستعدین در این حوزه، کسب خدمت بیشتر بر اساس امتیاز بالا است.
 
وی بیان کرد: برای ارتقا سطح دانش و ایجاد رقابت در بین طلاب، خدمت معیشت در کارت پارسیان برای استعدادهای برتر دو برابر و برای نخبگان سه برابر خواهد بود.
 
رئيس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در پایان تاکید کرد: طلاب برای بروز رسانی اطلاعات در سامانه سها باید شخصا در تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام كنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha