جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزي

حوزه/ دبير کمیسیون راهبردهای تحقق انقلابی گری در نشست تخصصي استعدادهای برتر حوزه علميه خراسان، حفظ روحیه انقلابی را لازمه مبانی انقلاب اسلامی، جریانات سیاسی و اجتماعی برای طلاب و نخبگان دانست.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علیرضا نوروزی، در نشست تخصصي استعدادهای برتر حوزه علميه خراسان، ضمن ارائه نتایج بدست آمده از کمیسیون تخصصی کمیسیون راهبردهای تحقق انقلابی گری  با بیان اینکه پیشینه حوزه علمیه خراسان به عنوان حوزه ای انقلابی در طول تاریخ و جریانات سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده است، گفت: برای حفظ روحیه انقلابی گری باید مبانی انقلاب اسلامی، جریانات سیاسی و اجتماعی برای طلاب و نخبگان معلوم باشد.
 
دبیر کمیسیون راهبردهای تحقق انقلابی گری در نشست تخصصي استعدادهای برتر حوزه علميه خراسان، برپایی دوره های آموزشی و کارگاهی در راستای بصیرت افزایی، مطالعات سیاسی و اهداف نظام اسلامی در سطوح مختلف حوزه همراه با نقد منصفانه جریان های مقابل نظام را به عنوان راهکار معرفی کرد.
 
وی، پرورش مدیران و اساتید با روحیه انقلابی و بها دادن به آنها، دعوت از نخبگان حوزوی و مهاجرپذیری نخبگان، برپایی کرسی های درس خارج با موضوعات فقه سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی سیاسی و گفتمان انقلاب اسلامی میان طلاب و فضلای جوان مدارس علمیه را به عنوان دیگر راهکارهای این کمیسیون مطرح کرد.
 
حجت الاسلام نوروزی گفت: استفاده از رسانه های سمعی و بصری و شبکه های اجتماعی در راستای ارائه بینش درست سیاسی با محوریت طلاب و فضلای حوزه و بازخوانی وظایف بسیج و تقویت برنامه های سیاسی و اجتماعی با محوریت بسیج طلاب از نظرات و راهکارهای ارائه شده در این کمیسیون است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha