پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که شهادت و مصدوم شدن شماری از مأموران آتش نشانی و خسارت های حادثه پلاسکو مایه تأثر رهبری و ملت ایران شد، گفت: حادثه ساختمان پلاسکو هشداری برای همگان بوده تا توجه جدی به ایمن‎ سازی و استحکام در ساختمان‎ های مسکونی، تجاری و تولیدی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با ابراز تأسف و عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان عزیز در حادثه غمبار پلاسکو، اظهار داشت: این حادثه تلخ و جانکاه، همت بلند آتش نشانانی را به نمایش گذاشت که از جان خود گذشته تا به هموطنان خود یاری رسانند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: این آتش نشانان و از خود گذشتگان لحظه های بحرانی نمادی از اوج انسانیت، مدنیّت، فرهنگ، ایمان و اعتقاد هستند که همواره با حضور فداکارانه خود جان هم وطنان را در حوادث مختلف نجات می دهند.

وی با بیان اینکه شهادت و مصدوم شدن شمار زیادی از مأموران آتش نشانی و خسارت های جانی و مالی این حادثه مایه تاثر رهبری و ملت ایران شده است، افزود: حادثه ساختمان پلاسکوی تهران هشداری برای همگان بوده تا توجه جدی به ایمن سازی و استحکام در ساختمان های مسکونی، تجاری و تولیدی داشته باشند.

امام جمعه بجنورد با انتقاد از عدم توجه برخی افراد نسبت به رعایت مسائل ایمنی، گفت: هرگونه کوتاهی در رعایت نکات ایمنی منجر به وارد آمدن حوادث تلخ و ناگوار در جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه آتش نشانان برای حفاظت از جان مردم در این حادثه تا پای جان ایستاده و در این راه عده ای از این افراد ایثارگر و فداکار به فیض شهادت نائل آمدند، خاطرنشان کرد: به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال غفران و مغفرت را برای این عزیزان مسئلت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha