جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام حسین زحمت‌ کش

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزاری همایش بصیرتی روحانیون این استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین زحمت‌ کش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: همایش بصیرتی روحانیون این استان، پنجم بهمن ماه با حضور تمام روحانیون فعال در نهادهای مختلف استان برگزار می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: این همایش با هدف تقویت و ارتقای روحیه انقلابی در بین روحانیون فعال در نهادهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه و جوامع روحانیت همواره از تأکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری بوده است، گفت: منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید در همه عرصه‌های زندگی‌مان بکار بسته و در همه عرصه‌های اجتماعی با مقام معظم رهبری قدم به قدم پیش برویم تا بتوانیم جامعه را به سوی تعالی پیش ببریم.

حجت الاسلام زحمت کش با بیان اینکه رسالت حوزویان در درجه اول حراست و مرزبانی از حاکمیت اسلام و ولایت فقیه و در درجه بعدی ترویج و تبلیغ آن در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید از فکر و اندیشه طلاب نسبت به مسئله ولایت فقیه و حاکمیت آن و آینده حوزه و نظام مراقبت کرد و مبانی حاکمیت و ریشه ولایت فقیه را به طلاب شناساند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha