جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر یادآور گل واژه های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف به ویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی است.

وی با اشاره به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی، افزود: امام(ره) به عنوان یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم دار نهضت با ارائه اسلام ناب محمدی (ص)، اثر بخش ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد و بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلب ها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی اش کالبد جهان اسلام را زندگی دوباره بخشد و با ایثار و جانفشانی زنان و مردان مومن و انقلابی ایران اسلامی، نام ننگ شاهنشاهی را از این مرز و بوم پاک کند و همواره الگوی آزادگان جهان شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ماست كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

وی اظهار کرد: امروز سه دهه از آن طوفان تاریخی می گذرد؛ سه دهه فراز و نشیب اما لبریز از عزت، افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب ارزش هاست و یکی از ارزش های والای این نظام، اتکا به رأی ملت است.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه شهرستان تاکستان، یادواره های شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب و جنگ تحمیلی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، اجرای برنامه های جُنگ شادی با همکاری گروه های هنری استانی و برنامه های فرهنگی و ورزشی را از جمله مهمترین برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان دانست.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha