سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کتاب زندگی نامه آیت الله هادی باریک بین امام جمعه سابق قزوین رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اکبر اسکندری نژاد، ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی بنکوداشت آیت الله باریک بین، اظهار داشت: آیت الله باریک بین از علمای بنام قزوین هستند که در زمان مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت خدمات این عالم عالیقدر، کتاب زندگینامه ایشان به همت سازمان اسناد وزارت اطلاعات تهیه شده که در مراسم بزرگداشت از آن رونمایی و کارگروهی برای جمع آوری و تدوین فعالیت های آیت الله باریک بین پس از انقلاب اسلامی تشکیل می شود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه پلاسکو و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: برای شناساندن مفاخر و ارج نهادن به خدمات ارزنده آن ها، شایسته است زمانی که ایشان در قید حیات هستند، از آنان تجلیل به عمل آید.

جلسه هماهنگی بزرگداشت آیت الله باریک بین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی، مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری، نماینده امام جمعه قزوین، نماینده مرکز اسناد وزارت اطلاعات، نماینده بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha