سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست مدیر حوزه سمنان و مسئول دبیرخانه کانون های مساجد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد گفت: مساجد باید در برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب به عنوان محور بوده و از سوی امام جماعت مساجد راهبری شود؛ چراکه انقلاب از مساجد شروع شده و لازم است برنامه ها حول محور این مکان مقدس اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد، مدیر حوزه علمیه سمنان و حجت الاسلام محمدرضا حدادیان، مسؤل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان راهکارهای ارتباط مثمر در برگزاری جشن های ویژه دهه فجر انقلاب را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد در این نشست گفت: مساجد باید در برگزاری جشن های دهه فجر، انقلاب به عنوان محور بوده و از سوی امام جماعت مساجد راهبری شود؛ چراکه انقلاب از مساجد شروع شده و لازم است برنامه ها حول محور این مکان مقدس اجرا شود.

وی ادامه داد: حوزه دارای ظرفیت های شاخصی است که باید در فضای جشن انقلاب تلاش کنیم از سخنرانانی که پیرو ولایت و خط امام و رهبری هستند، استفاده نموده و در متن سخنانشان امید و عشق به ولایت وجود داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر مساجد با حوزه علمیه در ارتباط می باشند، می توان از اساتید و سخنرانان برجسته سمنان در شهرهای دیگر بهره گرفت.

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان نیز در این نشست تصریح کرد: امسال برنامه های دهه فجر انقلاب را در قالب 10 شب، 10 مسجد برگزار خواهیم کرد.

مسؤل دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان با بیان این مطلب که برنامه ها باید فراگیر و در سطح عموم باشد، اظهار داشت: باید محوریت تمام برنامه ها و فعالیت ها با مساجد بوده و برنامه های آموزشی نیز در حاشیه این مکان مقدس انجام گردد.

وی افزود: در حال حاضر 230 مسجد استان دارای کانون بوده و می طلبد که تمام مساجد دارای کانون گردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha