جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فیروز گرج- مدیر سفیران هدایت یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد از آشنایی طلاب این مدرسه با درسنامه انقلاب اسلامی (طرح صالحین) خبر داد.

حجت الاسلام فیروز گرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد اظهار داشت: با توجه به نگاه عمیق مقام معظم رهبری و توصیه معظم له در باب مسئله نفوذ و همچنین خطر تصفیه اندیشه انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و احیای روحیه انقلابی اصیل در طلاب، آشنایی این عزیزان با مباحث انقلاب اسلامی از ضروریات است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد ادامه داد: در این راستا با برگزاری جلسه ای تحت عنوان درسنامه انقلاب اسلامی (طرح صالحین) بر آن شدیم تا هم پاسخی به دغدغه ی مقام معظم رهبری داده باشیم و هم روحیه انقلابی را با تمسک به گزاره های ناب اسلامی و انقلاب در ذهن و جان طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد ایجاد نماییم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه با شرکت همه طلاب متاهل و مجرد هر هفته یکشنبه شب ها و با حضور سرهنگ پاسدار، حرزاده، مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه و کارشناس مسائل سیاسی در سپاه الغدیر یزد برگزار می گردد.

حجت الاسلام گرج در پایان اظهار داشت: سرفصل های مطرح شده در این جلسه از متن وصیت نامه امام امت حضرت روح الله (ره) بوده و این امکان وجود دارد که هر کدام از طلاب سوالی در باب انقلاب اسلامی مطرح نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha