سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد جعفر محمدی-معاون آموزش حوزه کاشان

حوزه/ جلسه شورای معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان با حضور معاون آموزش حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام محمد جعفر محمدی، در جلسه شورای معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان با تشریح  فعالیت های آموزشی این معاونت و تأکید بر اینکه یکی از مهمترین سیاست های معاونت آموزش، ارتقاء سطح علمی حوزه علمیه کاشان است، به بیان نقش مهم اساتید در دو بخش عمده آموزش و تهذیب اشاره کرد و گفت: برای ارتقاء سطح علمی، اولین و مهمترین قدم، برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح علمی اساتید مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان با اشاره به اینکه  معاونت آموزش برای بخش اساتید اقداماتی را انجام داده و برنامه هایی را در دستور کار دارد، ابراز داشت: معاونت آموزش برای اولین قدم در حال تکمیل بانک اطلاعات اساتید مدارس علمیه است که در چند بخش قابل بهره برداری می باشد.

وی، استفاده از ظرفیت اساتیدی که در رشته های مختلف تخصص داشته و صاحب نظر هستند، شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز منطقه، تخصصی کردن تدریس اساتید درمدارس منطقه و توانمند کردن اساتید در راستای ارتقاء سطح علمی طلاب و ... را در تکمیل بانک اطلاعات اساتید مدارس  علمیه این شهرستان مورد تاکید قرارداد.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: بررسی و شناسایی اساتید و طلاب کاشانی مهاجر به قم و دیگر شهرستان ها، نظام بخشی به حضور مؤثر اساتید، بررسی مشکلات معیشتی اساتید و حمایت همه جانبه از آنان بخشی از برنامه های در دست اقدام این معاونت می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha