شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تربیت فرزند

حوزه/ زن به عنوان کانون عاطفه در خانواده باید بداند که تحت هیچ شرایطی نباید در انجام رسالت خود کوتاهی نموده و فضای عاطفی و آرامش خانه و خانواده را بر هم زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم بیگی استاد جامعه الزهرا(س)،  در نشست اخلاقی مهارتی همسرداری ویژه اساتید وکادردرمدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول (س) نکا بیان کرد: بانوان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تربیتی در خانه باید بدانند که در مباحث اخلاقی و خانوادگی نسبت به همسر و فرزندان تنها به گفتار نباید اکتفا کرد، بلکه باید به نوع رفتار و عمل توجه ویژه ای نمود. لذا مادری که خود اول وقت نماز می خواند تاثیرگذارتر از مادری است که چندان توجهی به این امر ندارد.       

وی افزود: عمل گرایی و تقید زن در مسائل اعتقادی، اخلاقی و شرعی تاثیر بسزائی در انجام وظایف همسری و رسیدگی به فرزندان دارد.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: زن به عنوان کانون عاطفه در خانواده باید بداند که تحت هیچ شرایطی نباید در انجام رسالت خود کوتاهی نموده و فضای عاطفی و آرامش خانه و خانواده را بر هم زند.

وی خاطر نشان کرد: تغییر درگفتار و رفتار، داشتن لحن تند و بد زبانی با همسر، از بین بردن آرامش در خانه، خروج از منزل بدون رضایت همسر و... از جمله عواملی است که کانون خانواده را متزلزل می کند

313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha