جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ با گذشت یک هفته از جنایت اعدام سه جوان بحرینی، فعالیت ها و تظاهرات اعتراض آمیز در سرتاسر بحرین ادامه دارد. تحرکات انقلابی و مردمی در تمام نقاط کشور بحرین از زمان اجرای حکم متوقف نشده است و نیروهای مزدور و جنگنده های نظامی اقدام به سرکوب گسترده تظاهرکنندگان کردند و از گازهای سمی و گلوله های سربی استفاده کردند و چند نفر مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با گذشت یک هفته از جنایت اعدام سه جوان بحرینی، فعالیت ها و تظاهرات اعتراض آمیز در منطقه "ستره" و سرتاسر بحرین ادامه دارد.

تحرکات انقلابی و مردمی در تمام نقاط کشور بحرین از زمان اجرای حکم متوقف نشده است و نیروهای مزدور و جنگنده های نظامی اقدام به سرکوب گسترده تظاهرکنندگان کردند و از گازهای سمی و گلوله های سربی استفاده کردند و چند نفر مجروح شدند.

این سرکوب های پی در پی رژیم آل خلیفه حاکی از این است که در برابر مقاومت و ایستادگی ملت بحرین ناتوان مانده است و اینکه ملت بحرین بر تداوم انقلاب و مبارزه گسترده علیه رژیم اصرار می ورزند.

جنگنده های نظامی آل خلیفه حملات پی در پی را در شهرک های مختلف برای دستگیری شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان شهرک به راه انداختند.

دیروز شهروندان و گروه های انقلابی تصاویر جدیدی از حضور انقلابی مردم چاپ کردند. هم چنین تظاهرات گسترده ای در شهرک های مختلف در  ابراز وفاداری به شهدای سه گانه و پایبندی به توصیه های آن ها در تمسک به انقلاب و اهداف والای آن به راه افتاد.

در منطقه "ستره" ساکنان شعارهایی مبنی بر مقاومت گسترده در برابر آل خلیفه سردادند و در تظاهراتی بزرگ بر تداوم انقلاب و مقاومت تا تحقق خواسته های ملت تاکید کردند. تظاهرات کنندگان تصاویر شهدا را در دست گرفتند و در شعاری خواستار قصاص قاتلان آن ها و در رأس آن ها "حمد عیسی" حاکم بحرین شدند.  تظاهراتی مشابه در شهرک "السنابس" به راه افتاد که تظاهرات کنندگان بر وفاداری و تجدید پیمان با شهدا و مقاومت در برابر آل خلیفه تاکید کردند.

شهروندان و فعال های بحرینی در شهرک "الجفیر"  و "القدیم"  برای شهدای اخیر مجالس عزا و یادبود برگزار کردند. در شهرک محاصره شده "الدراز" نیز شهروندان ابراز وفاداری کردند و با در دست گرفتن عکس شهدا تظاهراتی را در محل تجمع و در کنار منزل آیت الله عیسی قاسم راه اندازی کردند و شعارهایی را در محکومیت آل خلیفه سردادند.  

جبهه انقلابی در مبارزه با آل خلیفه عملیات مستمری علیه نیروهای زرهی رژیم صورت دادند و با استفاده از ابزارهای بازدارنده و دفاع محلی نیروهای نظامی را وادار به عقب نشینی کردند.

گروه های انقلابی با اجرای عملیات میدانی با بستن خیابان های عمومی بواسطه آتش زدن لاستیک ها و تظاهرات اعتراض آمیز در میدان های عمومی شهرک های "الستره، المعامیر، البلاد القدیم، ابوصیبع، و الشاخوره، النویدرات و العکر" بر گزینه مقاومت تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha