جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی صحیفه سجادیه

حوزه/ مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، مدیران و مسئولین استان هرمزگان و جمعی از طلاب سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مرکز تخصصی صحیفه سجادیه امشب با حضور آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دکتر مرادی نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت، اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، معاون اداری و مالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، ‌برخی از مدیران استان هرمزگان، علما و اساتید حوزه علمیه قم و جمعی از طلاب سطح 3 و 4 حوزه های علمیه در شهر مقدس قم افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی صحیفه سجادیه، با سخنرانی علی علامه زاده، دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) آغاز شد و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه، حجت الاسلام و المسلمینصادق کفیل، رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که تحت نظر حجت الاسلام محمدصادق کفیل اداره می‌شود، با هدف تربیت استاد و پژوهشگر در زمینه صحیفه سجادیه راه اندازی شده است.

نخستین دوره آموزشی تربیت مربی صحیفه سجادیه این مرکز با حضور 30 نفر از طلاب سطح 3 و 4 حوزه از اول بهمن سال جاری آغاز شده است و زمان برگزاری هر دوره به مدت یک سال است.

گفتنی است،‌ تأسیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه یکی از برکات برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع)‌ است که آغازگر و برگزارکننده این کنگره، استان هرمزگان بوده است و این کنگره پس از ۶ سال از برگزاری سالانه آن،‌ علاوه بر استان هرمزگان، در ۱۰ استان کشور و ۱۲ کشور جهان به صورت همزمان در ایام شهادت امام سجاد(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha