پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتاب سال تبلیغ

حوزه/ مؤلف کتاب سال تبلیغ گفت: کتاب سال تبلیغ با محوریت زندگی نامه، ولادت و شهادت اهل بیت(ع)، مباحث اخلاق فردی، سیاسی و اجتماعی،‌ مبحث عقاید، فقه، احکام، شهید، شهادت، مهدویت، زندگی و وفات علما و مراجع و مناسبت های ملی ویژه مبلغان منتشر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکریم آقامیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از انتشار «کتاب سال تبلیغ» خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده مبلغان  و فرهیختگان عرصه تبلیغ و تبیین معارف بلند اسلام و پیشنهادهای ارزشمندی که دریافت کرده‌ایم، بر آن شدیم تا سالنامه ای تبلیغی ویژه مبلغان و سخنوران به چاپ برسانیم که این کار از سال 1390 آغاز و به تازگی برای هفتمین سال نیز کتاب سال تبلیغ را با نگاهی تازه، منتشر و به بازار عرضه کردیم.

وی در ادامه افزود: برای هر روز تقویم، بیان مناسبت‌های شمسی، قمری و میلادی و سخن روز به مناسبت مهم‌ترین رخدادهای آن روز، بخشی از مطالب گردآوری شده در کتاب سال تبلیغ است.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری ابراز داشت: اوقات شرعی شهر تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی و تصاویر عالمان برجسته دینی بخش دیگری از مطالب و محتواهای ارائه شده در کتاب سال تبلیغ است.

 وی خاطرنشان کرد: احکام و آداب ازدواج و اموات، سوگنامه آل محمد(ص)، معرفی مراکز پاسخگویی دفاتر مقام معظم رهبری از بخش‌های جانبی این کتاب می باشد.

مؤلف کتاب سال تبلیغ تصریح کرد: محتوای این کتاب نسبت به سالنامه تبلیغی سال های گذشته کاملا جدید بوده و بر اساس نیازهای مبلغان تهیه و طراحی شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین آقامیری تأکید کرد: موضوعات کتاب سال تبلیغ با محوریت زندگینامه، ولادت و شهادت اهل بیت (علیهم السلام) و فرزندان گرامی ایشان، مباحث اخلاق فردی، سیاسی و اجتماعی،‌ مبحث عقاید، فقه، احکام، شهید، شهادت، مهدویت، زندگی و وفات علما و مراجع و مناسبت‌های ملی طراحی شده است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن: 09124523643 تماس حاصل نموده و یا به پاساژ قدس، طبقه زیرزمین، کتابفروشی ثامن و همچنین مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) مراجعه فرمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha