پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
افتتاح پروژه مسکن طلاب بجنورد

حوزه/ حجت الاسلام اکبری گفت: طلبه باید ساده زندگی کند، ولی اولیّات و ضروریات باید برای او مهیا باشد، تا به درس و مباحث علمی‌اش‌ لطمه‌ای وارد نشود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام هادی اکبری، شامگاه یک شنبه در آیین افتتاح پروژه مسکونی 24 واحدی حوزویان بجنورد، گفت: یکی از ویژگی‌های اجرای پروژه های مسکونی طلاب و روحانیون، حضور عالمان دینی در بین مردم جامعه است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم موسسه مسکن طلاب و روحانیون در رابطه با پروژه‌های مسکن طلاب، عدم تمرکز سکونت این قشر فرهیخته در یک منطقه است تا از این طریق طیف بیشتری از مردم بتوانند از ظرفیت علمی و دینی آنان بهره مند شوند.

رئیس مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه زندگی همانند عامه جامعه یکی از عوامل اصلی موفقیت و نفوذ روحانیان در میان مردم به شمار می رود، افزود: در صورتی که زندگی طلاب و روحانیان به سمت زندگی تجملاتی برود از نفوذ آنان در بین مردم کاسته خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: طلبه باید ساده زندگی کند، ولی اولیّات و ضروریات باید برای او مهیا باشد، تا به درس و مباحث علمی‌اش‌ لطمه‌ای وارد نشود و با فراغ بال به تحصیل علوم دینی بپردازد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha