جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/امام جمعه شاهین دژ با بیان این که حمایت و تبعیت از ولایت فقیه در همه حال واجب است، چون این مهم لازمه حفظ انقلاب است.گفت: متاسفانه بزرگترین مانع تحقق اهداف انقلاب، معاندان و مخالفان داخلی هستند که مانع رشد و توسعه آن می شوند.

 حجت الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به رابطه میان اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، اظهار داشت: در این رابطه امام موسی کاظم(ع) فرمودند:« در آخرالزمان شخصی از قم قیام کرده و مردم را به دین اسلام دعوت می کند و مردم نیز مانند تکه های آهن پاره دور آن جمع شده که این خود زمینه سازی برای ظهور است».  بی شک این شخص امام خمینی(ره) بود که رزمندگان و دینداران دور ایشان جمع شده و به دشمن باج ندادند.

 وی با اشاره به روایتی از حضرت محمد(ص) تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) فرمودند« اگر علم در ستاره سهیل باشد، اهل ایران بدان دست می یابند»، بنابراین با توجه به اینکه امروزه ایران اسلامی به لحاظ فناوری های روز دنیا حرف نخست را می زند پس این خود زمینه سازی برای ظهور به شمار می رود.

 امام جمعه شاهین دژ با اشاره به موانع تحقق اهداف انقلاب اسلامی، افزود: متاسفانه بزرگترین مانع تحقق اهداف انقلاب اسلامی، معاندان و مخالفان داخلی هستند که مانع رشد و توسعه انقلاب می شوند.  حتی در مسئله فتنه 88 موانع بسیاری ایجاد کرده و جلوی پیش روی و رشد انقلاب را گرفتند و با توجه به اینکه امام خمینی(ره) فرموده بودند «انقلاب ما انفجار نور بود»جلوی انفجار نور را گرفتند.

 حجت الاسلام باقری با اشاره به نقش ولی فقیه و تاثیر حمایت از ایشان در تثبیت و تقویت آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: لزوم تبعیت از ولایت فقیه در کتاب های فقهی آمده است، چراکه ولایت فقیه به معنی رهبر جامعه و گرداننده مملکت بوده و دلیل اینکه پیش و پس از انقلاب اسلامی، انقلاب های بسیاری در جهان به وجود آمده، اما به ثمر ننشتند به سبب نبود رهبری در راس امور بود

 وی اذعان داشت: حمایت و تبعیت از ولایت فقیه در همه حال واجب است، چون این مهم لازمه حفظ انقلاب است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha