جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغات

حوزه/ رئیس کمیته طلاب و روحانیون ستاد دهه فجر یزد فعالیت تبلیغی مبلغین و مبلغات را پیش از آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار شد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت این ایام باید اقشار مختلف جامعه را در برگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته طلاب و روحانیون ستاد دهه فجر یزد در نشست برنامه ریزی و هماهنگی این کمیته با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، بیان کرد: مبلغین و مبلغات باید از اکنون فعالیت‌های تبلیغی خود در خصوص بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را آغاز کنند.

وی بر لزوم تنوع در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: برنامه‌های بزرگداشت این ایام باید اقشار مختلف جامعه را در برگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: هدف مبلیغین و مبلغات در فعالیت‌های تبلیغی خود باید شکوفا کردن قدرت تفکر در سطح جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی افزود: امروز تعبد تنها کافی نیست، بلکه باید با استفاده از آیات و روایات قدرت تفکر و تعقل را در بین عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تقویت کرد.

وی با اشاره به ماندگاری آثار شهید مطهری در جامعه گفت: رمز ماندگاری آثار آن عالم فرزانه این است که پاسخگوی سؤالات عقلی انسان‌ها است.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha