پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب بین‌الملل در مقطع سطح۳ جامعه‌الزهرا(س) در تاریخ ۴ بهمن‌ماه خبر داد.

اباذر عمرانی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این آزمون ویژه طلاب غیرایرانی فارغ‌التحصیل سطح ۲ جامعه‌الزهرا(س) یا جامعه‌المصطفی‌العالمیه است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان این آزمون پس از قبولی در سطح ۳  این مرکز به دو شیوه روزانه یا خوابگاهی در ۵ رشته تحصیلی کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، تاریخ اهل بیت(ع)، تعلیم و تربیت و همچنین فقه و اصول مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اظهار داشت: نتایج آزمون اختصاصی طلاب سطح ۳ بین‌الملل تا نیمه بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تمدید ثبت نام ورودی جامعه‌الزهرا (س) تا ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر خواهران علاقمند به تحصیل علوم دینی در جامعه الزهرا(س) و همزمانی با ایام الله دهه فجر، زمان ثبت نام تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی با تصریح بر اینکه متقاضیان شرکت در سطوح مختلف رشته‌های جامعه الزهرا(س) دفترچه راهنما را مطالعه کنند، عنوان کرد: ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی http://paziresh.jz.ac.ir/ امکان پذیر است.

مدیر اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) یادآور شد: داوطلبان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک به آدرس Paziresh@jz.ac.ir، سامانه پشتیبانی پذیرش به آدرس http://support.jz.ac.ir و یا سامانه پاسخ به سؤالات http://www.jzfaq.ir اقدام کنند.

عمرانی فر چند توصیه به متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند، داشت که به شرح ذیل است:

۱ـ همانگونه که در سامانه پذیرش و دیگر بخش‌های سایت متذکر شدیم، داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام و هر اقدامی، دفترچه راهنمای پذیرش را به دقت مطالعه کنند. اکثر سؤالاتی که به سامانه پشتیبانی ارسال شده، حاکی از عدم مطالعه دقیق دفترچه است.

۲ـ برای راحتی انجام ثبت نام و عدم مواجهه با ترافیک اینترنتی، پیشنهاد می‌شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنید.

۳ـ از آنجایی که سامانه پذیرش، به صورت هوشمند طراحی شده است، پس از وارد کردن اطلاعات داوطلب، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده، برنامه‌های آموزشی مجاز را جهت انتخاب، به شما نمایش می‌دهد؛ از این رو لازم است در ثبت اطلاعات داوطلب، نهایت دقت را داشته باشید.

۴ـ در صورت بروز خطا یا ایجاد سؤال، فقط از طریق سامانه پشتیبانی (واقع در سامانه پذیرش) اقدام به ارسال سؤال نمایید و از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خودداری کنید.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha