چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: مدیران مدارس خروجی برنامه تبلیغی مبلغان را در بین دانش آموزان ارزیابی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم سمیه عزیزی، عصر امروز در نشست اعضای حوزه علمیه خواهران استان با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید برای پیشبرد و هدفمند سازی همکاری های حوزه با این نهاد، آمار منسجمی از تعداد و نحوه فعالیت مبلغان در بخش های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و ... را تهیه نماید تا با برنامه ریزی منسجم و هدفمند تبلیغ واحدتری در مدارس انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس نیز باید با نیازسنجی از دانش آموزان، مبلغ را در راستای تبلیغ مورد نیاز براساس سن و جامعه هدف راهنمایی و حمایت کنند، خاطرنشان ساخت: مدیران مدارس باید با ارزیابی از رفتار و عملکرد مبلغ، محتوای تبلیغ و رضایت دانش آموزان نسبت به ابقاء و جایگزینی مبلغان در مدارس تصمیم گرفته و در این رابطه بهتر است فرم های نظر سنجی در میان دانش آموزان نسبت به عمکلرد مبلغ تنظیم شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: برگزاری کارگاه های دانش افزایی به منظور ارتقاء توان مبلغان می تواند به تبلیغ هدفمند و اثرگذار منجر شود.

عزیزی در پایان تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران استان لرستان آمادگی اعزام مبلغان برای حضور در مدارس و همچنین اجرای برنامه های مناسبتی فرهنگی آموزش و پرورش اعلام می دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha