پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یورش مزدوران عربستان به شیعیان

حوزه/ منابع محلی عربستان خبردادند: نیروهای سعودی به خانه برخی از شهروندان عربستانی در قطیف از جمله فعالین سیاسی که نظام سعودی را مورد انتقاد قرار داده بودند، یورش بردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای آل سعود به شهرک العوامیه در منطقه قطیف عربستان یورش بردند و محله های مسکونی و ساختمان های اطراف شهرک را زیر آتش نامنظم خود قرار دادند.

تصاویر و صحنه هایی که فعالین اینترنتی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، حاکی از خسارت های فراوانی است که به برخی از ساختمان ها و املاک اهالی العوامیه وارد شده است. نیروهای ضربتی سعودی با بمباران نامنظم خودرو های شهروندان و یکی از کافه ها که ساکنان زیادی در آن جا حاضر می شوند را هدف قرار دادند.

منابع محلی اشاره کردند که نیروهای سعودی به خانه برخی از شهروندان عربستانی از جمله فعالین سیاسی که نظام سعودی را مورد انتقاد قرار داده بودند، یورش بردند.

* بازداشت معترضین به نظام سیاسی عربستان

هم چنین این منابع نقل کردند: مزدوران آل سعود به برخی از جوانان که اسمشان در لیست امنیتی آل سعود نبوده یورش بردند؛ از جمله این افراد "حسین محمد علی" که پیش از این به احضارش توجهی نکرده بود و دیروز منزلش مورد یورش نیروهای سعودی قرار گرفت و بازادشت شد؛ نیروها سعودی وی را از اتاق خواب ربودند. گفتنی است که وی در این شهرک زندگی عادی خود را داشته است و خود را برای مراسم ازدواج آماده می کرده است که با از بازداشت شدن حسین خبری از وی در دست نیست.

همچنین یکی از جنگنده های زرهی آل سعود در گشت روزانه خود در یکی از سراشیبی های منتهی به خیابان اصلی سقوط کرد.

شهرک العوامیه تقریباً هر روز از سوی نیروهای آل سعود مورد حمله قرار می گیرد و عملیات یورشی و هدف قرار دادن شهروندان و فعالین تحت نظر تکرار می شود. هم چنین تیراندازی هایی صورت گرفته که منجر به شهادت تعدادی از مردم شده که هنوز جسد بعضی از آن ها از سوی نیروهای سعودی ربوده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha