پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه آموزشی مدیران مدارس علمیه قزوین

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین، با اشاره به برگزاری کارگاه های اصول مدیریت برای مدیران مدارس علمیه قزوین، گفت: حوزه های علمیه در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، زیرا در طول زمان، عهده دار تربیت و پرورش فکری جامعه بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه اصول مهارتی و مدیریت، اظهار کرد: حوزه های علمیه برای حضور کار آمد و اثر بخشی در تمام عرصه های اجتماعی ناگزیرند فرآیند های مدیریتی را تقویت و ارتقا ببخشند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین افزود: تقویت مهارت مدیریتی و سازمانی مدارس حوزه های علمیه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: مدیران باید تعامل و ارتباط مستقیم با طلاب داشته و بدانند نقش مهمی در  پرورش و تربیت بیشتر کادر انسانی برای جامعه و نظام اسلامی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام صفی خانی به اهداف برگزاری این کارگاه اشاره کرد و عنوان داشت: آشنا سازی مدیران حوزه های علمیه با اصول و کلیات مدیریت ، توانمند سازی مدیران حوزه های علمیه در انجام وظایف مدیریتی و سازمانی ، ارتقا کیفی و اثر بخشی سازمانی حوزه های علمیه، آشنا سازی مدیران مدارس علمیه با مهارت های رفتاری در سازمان ، آشنا سازی مدیران با نقش و تاثیر فرهنگ در مدیریت و سازمان و آشنا سازی مدیران حوزه های علمیه برای مدیریت بر اساس اقتضا ئات فرهنگی می باشد.

یادآوری می شود این کلاس ها به مدت سه روز واز تاریخ 5 بهمن تا 7 بهمن سال جاری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برای مدیران مدارس علمیه استان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha