جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر ضرورت آشنایی بیشتر مدیران مدارس علمیه با اصول مدیریت، گفت: ارتقا سطح کیفی حوزه های علمیه در گرو تلاش و اقدامات مدیریتی مدیران مدارس علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در کارگاه اصول مهارتی و مدیریت که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد اظهارکرد:  امروز تقویت مهارتهای  مدیران مدارس علمیه در این عرصه بسیار ضروری است.

 وی افزود: هدفمند نمودن مهارت مدیریتی  مدیران مدارس علمیه واجتناب از بکار گیری شیوه های شخصی در فرایند مدیریت ضرورتی است انکار ناپذیر که  باید این کلاس ها بیشتر در حوزه های علمیه برگزار شود که می تواند اثر گذار باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروزه منابع انسانی نقش مهم و بی بدیلی در سازمان ها، از جمله حوزه های علمیه  داشته که از این رو برای استفاده بهینه و اثر بخش از منابع انسانی ، مدیران حوزه ها باید با بکار گیری مهارت های انسانی در فرایند مدیریت زمینه رشد و توسعه حوزه های علمیه را فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: امروزه حوزه های علمیه با موضوع جدیدی بنام فرهنگ های گوناگون در حوزه های علمیه مواجه هستند که  در صورت عدم توجه به این مقوله ممکن است با چالش ها و تهدیداتی مواجه شود، از این رو تقویت مهارت مدیران مدارس علمیه در خصوص فرهنگ سازمانی و اهمیت آن در مدیریت حوزه های علمیه  ضرورت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha