جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام امیرحسین فرجی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان از برگزاری سومین کارگاه تلبس بیش از ۵۰ طلبه مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران وبیدگل، نطنز و نراق، خبرداد.

حجت‌الاسلام امیرحسین فرجی معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، از برگزاری سومین کارگاه تلبس بیش از 50 طلبه مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، از سوم بهمن تا ششم اسفند سال جاری، در مرکز تخصصی تبلیغ مدیریت حوزه علمیه این شهرستان خبرداد.

وی افزود: این کارگاه پیرامون موضوعات مخاطب شناسی، ارتباط تبلیغی طلاب، احکام کاربردی، وظایف روحانیت و مقدمه‌ای برای معمم شدن طلاب در مناسبت‌های مختلف است که توسط علما ومراجع برگزارمی شود .

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر، حجت الاسلام محمدی معاون آموزش و حجت الاسلام حسامی معاون تبلیغ  حوزه علمیه کاشان  کار تدریس این کارگاه را به عهده خواهند داشت گفت: به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره ارائه خواهد گردید.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به اینکه از سال 1391 تاکنون، بیش از 400 نفر ازطلاب  مدارس علیمه منطقه کاشان در کارگاه تلبس شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد، تاکنون 348 نفرمعمم شده اند . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha