چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ارسال بیش از ۲۸۰ اثر تا امروز به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی خبر داد.

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی(ره) یکی از رویدادهای مهم برای رقابت های پژوهشی در حوزه های علمیه است، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره فرصتی بی نظیر برای رقابت پژوهشی و تولید علم از سوی طلاب جوان است.

وی با بیان اینکه تولید علم و دانش از سفارشات اکید قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) بوده است، ابراز داشت: بی شک یکی از رسالت های مبلغان و طلاب جوان، تولید علم و دانش و کاربردی نمودن علوم اسلامی در جامعه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۸۰ اثر از حوزه خواهران به دبیرخانه استانی این جشنواره که امسال برای اولین بار مرحله استانی آن در لرستان برگزار می شود، ارسال شده است.

صالحی تصریح کرد: خوشبختانه شور و اشتیاق خواهران طلبه نسبت به تولیدات مقالات علمی برای شرکت در جشنواره علامه حلی(ره) نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است؛ به طوری که امسال از لحاظ ارسال آثار، شاهد رشد سه برابری مقالات خواهران را به جشنواره استانی علامه حلی(ره) می باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: طلاب خواهر مدارس علمیه می توانند تا پایان هفته مقالات خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان ارسال نموده و رشد علمی و سطح پژوهشی خود را محک بزنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha