جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ به مناسبت گرامیداشت سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي۳۰ جُنگ انقلاب براي گروه ­هاي دانش­ آموزي از سوی پايگاه فرهنگي آداب زيارت حرم مطهر رضوي برگزار می­ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، به مناسبت گرامیداشت سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي از سوی  پايگاه فرهنگی آداب زيارت شهيد هاشمي نژاد  30 جُنگ انقلاب براي گروه­هاي دانش­آموزي (مقطع دبيرستان) در دو نوبت صبح و بعدازظهر از تاريخ 6 تا 22 بهمن با محتواي متناسب با دهه فاطميه و دربرگيرنده مضاميني همچون امام خميني(ره)، پيروزي انقلاب اسلامي، آداب زيارت و جشن تكليف در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه «كوچه انقلاب» در ورودي پايگاه فرهنگی آداب زيارت حرم مطهر رضوی، اجرای برنامه­ های متنوع و فضاسازي متناسب با ايام دهه فجر از دیگر برنامه­ های این مجموعه است.

همچنین از سوی این پایگاه جُنگ انقلاب براي عموم، نقاشي براي كودكان زير 10 سال با محوريت آداب زيارت و اجرای  برنامه ­های پاسداشت ياد شهداي انقلاب و شهداي مدافع حرم در ایام دهه فجر هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در صحن قدس از 12 تا 22 بهمن  برگزار مي­شود.

در ویژه برنامه ­های طراحی شده از سوی پایگاه فرهنگی آداب زیارت حرم مطهر رضوی هداياي مختلف شامل رهنما، مداليوم (پلاك سينه)، چفيه، شال، كتاب برمدار آفتاب و كارت پستال كودكانه و بزرگسال به شرکت کنندگان در برنامه اهدا خواهد شد.

شركت در اين برنامه ها عمومي است و علاقه ­مندان می ­توانند با رجوع به خدمت ياران پايگاه فرهنگی آداب زيارت برای حضور و بهره­ مندی از ویژه برنامه ­های این مجموعه ثبت نام کنند.

یادآوری می ­شود؛ پايگاه فرهنگی آداب زيارت شهيد هاشمي نژاد واقع در صحن جامع حرم مطهر رضوي با فعاليت در عرصه های متنوع از جمله آموزش آداب زيارت و حرم شناسي، پاسخ گويي به سؤالات اعتقادي و شرعي، حلقه هاي معرفت، مشاوره فردي، مهدويت، شبكه مخاطبان نورالهدي، غرفه هاي شهدا و عفاف و حجاب، حكايت آفتاب، نقاشي، كاردستي و جُنگ كودك و ... در حال ارائه خدمت به زائران امام هشتم(ع) است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha