جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الله کشوری دلاور معاون تهذیب همدان

حوزه/ حجت الاسلام کشوری گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید های فراوانی بر استمرار روحیه انقلابی در حوزه های علمیه دارند، بنابراین در مدارس علمیه باید با رویکرد انقلابی به تربیت طلاب پرداخته شود.

حجت الاسلام حجت الله کشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان با اشاره به اهمیت حضور استاد اخلاق در مدارس علمیه، بیان داشت: حجت الاسلام علیرضا ذبیح استاد اعزامی از قم به مدت یک هفته در مدارس علمیه همدان حضور دارد.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام ذبیح در این هفته با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شد، در مدارس صاحب الزمان(عج) شهر اسد آباد، رسول اکرم(ص) شهر مریانج، آیت الله بهاری(ره) شهر بهار، مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) شهر مریانج، امام رضا(ع) ملایر و امیر المونین(ع) شهر قروه درجزین حضور دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان ادامه داد: دروس اخلاق با موضوعاتی همچون مخالفت با نفس در مقابل نفس اماره و حب دنیا، اهمیت پرداختن به مساله زهد و تقوا، انگیزه سازی معنوی و ... توسط حجت الاسلام ذبیح ارائه می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور استاد اخلاق در مدارس علمیه از اهمیت فراوانی برخودار است، از این رو مدارس میزبان حجت الاسلام ذبیح، اقدام به اجرای طرح مشاوره فردی طلاب با حضور این استاد اخلاق کرده اند

حجت الاسلام کشوری با اشاره به اهمیت انقلابی ماندن حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید های فراوانی بر استمرار روحیه انقلابی در حوزه های علمیه دارند، بنابراین در مدارس علمیه باید با رویکرد انقلابی به تربیت طلاب پرداخته شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان از حضور استاد مشاور حجت الاسلام عزیزی در حوزه علمیه همدان خبر داد و گفت: علاوه بر حضور حجت الاسلام عظیمی وند در حوزه علمیه همدان برای مشاوره بین طلاب استان، حجت الاسلام مرتضی عزیزی مشاور دفتر مشاوره معاونت تهذیب حوزه های در هفته یک روز در همدان حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کلاس های مدیریت تحصیلی خاطرنشان کرد: کلاس های مدیریت تحصیلی درهفته یک روز در مدارس سطح یک استان همدان توسط حجت الاسلام مجید عظیمی وند برگزار می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha