پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردهمایی طلاب ایلامی حوزه علمیه قم

حوزه/گردهمایی علما،فضلا و طلاب ایلامی مقیم حوزه علمیه قم شب گذشته با حضور استاندار ایلام و جمعی از علمای این استان در مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده طلاب و فضلای استان ایلام در سخنانی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و در سالهای اخیر شاهد رشد و شکوفایی حوزه علمیه و طلاب ایلامی این حوزه بوده‎ایم.
وی افزود: حضور این طلاب در قم و موفقیت های آنها در عرصه های مختلف علمی و تبلیغی کارنامه درخشانی از این طلاب و روحانیون فهیم و سختکوش ارایه کرده است.
نماینده طلاب و فضلای ایلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: امروزه دشمنان از زمین و آسمان و امواج  علیه جوانان ما کمر به دشمنی و کینه بسته و از هیچ حربه‎ای برای ضربه زدن به ما خودداری نمی کنند.
وی گفت: آنها با تمام توان به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند و اگر بصیرت طلاب و فضلای جوان و عزم تبلیغی آنها نباشد مطمنا در آینده مشکلات بسیاری در این بخش خواهیم داشت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی بیان کرد: امروزه حضور به موقع مبلغان و روحانیت در عرصه هایی که رهبر انقلاب روی آنها تاکید دارند، نشانه بصیرت و زمان شناسی است و اگر دراین بستر غفلتی  مشاهده شود ممکن است آسیب هایی ببینیم که با چیز دیگری پر نشود.
گفتنی است: در این مراسم استاندار ایلام نیز حضور داشت که در سخنانی با اشاره به موقعیت ممتاز استان در بخش های مختلف بر لزوم حضور بیشتر طلاب ایلامی محصل در قم برای کمک به عرصه های علمی و پژوهشی و تبلیغی این استان تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha