چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زرومی

حوزه/ قریب به ۱۰۰۰ نفر از قرآن آموزان در رشته های حفظ ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۳۰ جزء قرآن کریم در این دوره از جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص) ثبت نام نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زرومی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن اشاره به برخی از ظرفیت های قرآنی نمایندگی جامعه المصطفی در کشور نیجریه گفت: در نیجریه چندین دارالقرآن وجود دارد که فعالیت های قرآنی از طریق این مراکز پیگیری می شود.

وی افزود: فراخوان جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی، برای این دارالقرآن ها و تمام مدارس تابعه و همکار ارسال شد و مدیران این مراکز نسبت به نام نویسی طلاب و قرآن آموزان اقدام نمودند.

نماینده جامعه المصطفی در نیجریه عنوان کرد: قریب به ۱۰۰۰ نفر از قرآن آموزان در رشته های حفظ ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۳۰ جزء قرآن کریم این دوره از جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی ثبت نام نمودند.

وی گفت: بخش شفاهی مسابقات با حضور گسترده قرآنیان در شهر کانو در تاریخ 21 ژانویه 2017 برگزار شد و حافظان توانستند مهارت های قرآنی خود را در رقابت با سایرین ارزیابی نمایند.

حجت الاسلام فلاح زرومی اظهار داشت: نفر برتر این رقابت ها در رشته حفظ پس از تایید ستاد اجرایی جشنواره، جهت شرکت در رقابت های قرآنی حوزه های علمیه سراسر جهان به ایران اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha