جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بنر نشست های آموزش مهارت های زندگی در بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: اولین نشست از سلسله نشست های آموزش مهارت های زندگی، با موضوع ارتباط مؤثر در روابط زناشویی با حضور کارشناس مذهبی و مشاوره خانواده و عضو هیئت‌علمی دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حجت اسلام یوسف جمالی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه خانواده یکی از رکن‌های مهم جامعه اسلامی است، افزود: امروزه دشمنان بر همین مبنی با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند نهاد مقدس خانواده را هدف قرار داده و خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده، راه را برای فعالین و دغدغه مندان در حیطه خانواده مشخص کرده و ما باید همین خط را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این سیاست‌ها ساماندهی نظام مشاوره‌ای و آموزش قبل، حین و پس از تشکیل خانواده است که در این خصوص با همکاری برخی نهاده‌ها از جمله سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر و مرکز مشاوره خانواده مهر سلسله نشست‌های آموزش مهارت زندگی را برگزار خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: اولین نشست با موضوع ارتباط مؤثر در روابط زناشویی با حضور حجت‌الاسلام کریم‌خانی کارشناس مذهبی و مشاوره خانواده و خانم دکتر خرم‌آبادی عضو هیئت‌علمی دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

حجت اسلام جمالی ادامه داد: این نشست پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۱۵ مصلی بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha