پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازداشت حداقل ۱۹ فلسطینی در نقاط مختلف فلسطین اشغالی

حوزه/ رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز با حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری و بیت المقدس، با تفتیش خانه فلسطینیان حداقل ۱۹ تن را بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc، نیروهای ارتش اسرائیل سحرگاه امروز به شهرها و روستاهای سرزمین‌های اشغالی فلسطین در کرانه باختری منطقه رام الله، جنین، بیت لحم، الخلیل و طولکریم و بیت المقدس حمله کرده و با تفتش خانه‌های فلسطینیان حداقل 19 شهروند فلسطینی را ربودند.

چندین خودروی اسرائیلی به خانه‌های فلسطینیان در روستای دیر قسن، شهرستان بیت ریما در شمال غربی رام الله و روستای الوبان و الغریب در شمال غربی رام الله یورش برده و پس از تفتیش منازل فلسطینیان 5 فلسطینی را بازداشت کردند. به گفته جامعه زندانیان فلسطینی، نظامیان حداقل 14 خانه را در این یورش تفتیش کرده و عده زیادی از فلسطینیان را مورد بازجویی قرار دادند.

آن‌ها همچنین فلسطینی را از روستاهای الانین و یاباد در غرب جنین با تفتیش خانه‌ها 2 فلسطینی از جمله یک زندانی سابق را با خود به مکانی نامعلوم بردند. سربازان همچنین به شهر الخدیر در جنوب بیت لحم حمله کرده و یک نفر را دستگیر کردند.

آن‌ها سپس در چندین شهر در الخیلی در منطقه جنوب کرانه باختری حمله برده و 2 تن را بازداشت کردند. در دورا نیز الفیحا شلاش، همسر روزنامه‌نگار زندانی محمد القیق را پس از بازجویی و تفتیش خانه‌اش احضار کردند.

سربازان همچنین به شهرها و روستاهای مختلف الخلیل یورش برده و 2 تن دیگر را در آنجا بازداشت کردند.

در تولکریم در شمال کرانه باختری نیز نظامیان به اردوگاه پناهندگان نور شمس یورش برده و 6 فلسطینی را اسیر کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha