سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 406578
۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
انتشار کتاب "آسیب شناسی در ایران"

حوزه/ کتاب "آسیب شناسی در ایران" (مجموعه ۳ جلد در ۱ جلد) از سوی انتشارات نوروزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» کتاب یادشده سه موضوع: «ناهنجاری های اجتماعی»، «اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی» و «اعتیاد» را در قالب آسیب شناسی در ایران گردآوری و تنظیم کرده است.

برخی از عناوین بخش نخست (ناهنجاری های اجتماعی) شامل: «ابزارهای تهاجم فرهنگی و راه های مقابله با آن»، «روش های آگاه سازی»، «گونه شناسی آسیب های اجتماعی»، «انحرافات جنسی»، «سرقت و دزدی»، «مهاجرت»، «فقر»، «کودکان کار»، «نگاهی عمیق تر به بدحجابی»، «مفهوم آزاداندیشی»، «حذف تحجر در میادین علمی» و «بلوغ فکری و سیاسی قشر دانشجو» است.

«اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی» نیز که بخش دوم کتاب را تشکیل داده به موضوعاتی چون: «اینترنت ابزار چند کارکردی»، «نشانه های روان شناختی»، «علائم اعتیاد به اینترنت در فرزندان»، «اعتیاد به اینترنت و افسردگی»، «اعتیاد به اینترنت و افسردگی»، « اعتیاد به اینترنت و اختلال خواب» و... می پردازد.

بخش سوم کتاب «اعتیاد» نام گرفته و مباحث آن در دَه قدم همچون: «آگاهی و شناخت بیماری»، «ایمان»، «تسلیم»، «جستجو و خودکاوی»، «تهذیب و تزکیۀ نفس»، «بررسی و جبران خطاهای گذشته و طلب حلالیت»، «سنجش و حسابرسی روزانه» و.... نامگذاری شده است.

کتاب "آسیب شناسی در ایران" در 146 صفحه و قیمت ده هزار تومان، از سوی انتشارات نوروزی منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب با تلفن: 32242258-017 تماس بگیرند.

 

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha