جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی-مسئول سازمان بسیج طلاب

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان این که اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام منحرف می شود، گفت: تفکر و اندیشه انقلابی پیش نخواهد رفت، مگر اینکه اساتید حوزه و نخبگان این عرصه، انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، در  دوره آموزشی «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» که امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه در سالن همایش های  مجتمع فرهنگی و اقامتی امامت مشهد برگزار شد، با بیان این که اگر حوزه علمیه  انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف قرار می گیرد، گفت: این جمله را رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر بخواهیم انقلاب اسلامی بماند و ماندنی باشد و به سایر کشورها انتقال یابد  از ادبیات حوزه‌های علمیه که همراه با  معنویت است، استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه برخی از تفکرات موجود مانند نحله های و گروه های انحرافی با شکل گیری انقلاب از بین رفت، گفت: تفکر و اندیشه انقلابی پیش نخواهد رفت، مگر اینکه اساتید حوزه و نخبگان انقلابی عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه حوزه علمیه، روحانیون  بصیر با همه وجود باید در حوزه و تبلیغ سرمایه گذاری کنند، افزود: از شاخصه های طلبه انقلابی پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی، طلبه انقلابی را مرزبان انقلاب اسلامی، ابراز داشت: دشمن تلاش می کند که فرهنگ و ارزش ها را از بین ببرد، وقتی باورها از بین برود نظام فرو می ریزد، بنابراین حفظ عقاید اقشارجامعه وظیفه طلاب است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با تاکید بر اینکه طلبه باید راه های نفوذ دشمن را بشناسد، افزود: اگر محور تهاجم و تقابل دشمن را بشناسیم بهتر می توانیم برنامه ریزی کنیم و این مسئله یک مطالبه جدی از طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با اشاره به این که یکی از وظایف طلبه های حوزه های علمیه تلاش بر حفظ وحدت ملی در چارچوب گفتمان ولایت است، تصریح کرد: گفتمان ولایت باعث حیات جامعه می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha