پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی- امور طلاب حوزه کاشان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان از برگزاری مسابقات ورزشی طلاب این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب خبر داد.

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با اشاره برگزاری مسابقات ورزشی طلاب این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: این مسابقات بین مدارس  شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق برگزار و تیم های برتر به مسابقات استانی و کشوری راه پیدا خواهند کرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان خاطرنشان ساخت: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، فوتبال، فوتسال، تیراندازی با تیر و کمان،  پینگ  پنگ و طناب کشی  برگزار خواهد شد.

 وی با گرامیداشت و تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در حوزه علمیه کاشان، ابراز داشت: حضور طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان در نمایشگاه کتاب تهران، برگزاری همایش شاغلین  طلاب با حضور آیت لله نمازی، برگزاری جشن های دهه فجر  و  شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از مهمترین  برنامه های حوزه علمیه کاشان در دهه فجر انقلاب می باشد.

حجت الاسلام شنانی نوش آبادی در پایان گفت: برگزاری دوره های آموزش مقدماتی کامپیوتر برای طلاب در کلیه مدارس به صورت رایگان، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد الرضا(ع) و فعال کردن بسیج طلاب در راستای حوزه انقلابی از مهمترین برنامه های معاونت امور طلاب می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha