جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منصور شمس

حوزه/ یک دریانورد مسلمان آمریکایی با در دست گرفتن تابلویی، به مناطق مختلف در آمریکا سفر کرده و قصد دارد با پیش‌داوری‌ها علیه اسلام مبارزه کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از aboutislam، یک دریانورد مسلمان آمریکایی شیوه جدیدی برای مبارزه با اسلام‌هراسی در پیش گرفته است. او با در دست گرفتن تابلویی به مناطق مختلف آمریکا سفر کرده و از مردم می‌خواهد سئوالاتشان را درباره اسلام از او جویا شوند.
روی تابلویی که منصور شمس، این دریانورد مسلمان در دست گرفته نوشته شده است: من یک مسلمان در نیروی دریایی آمریکا هستم، هر سئوالی که دارید بپرسید.
علی‌رغم بسیاری از پیش‌داوری‌های منفی درباره اسلام، شمس بر این باور است که هنوز می‌تواند با گفتگو و صحبت، به نتیجه‌ای مثبت دست یابد و کاری کند تا مردم به پرسیدن سئوالاتشان درباره اسلام تشویق شده و دین او را بهتر بشناسند.
شمس درباره شیوه خلاقانه خود می‌گوید: متاسفانه زمانی که مردم یک مسلمان می‌بینند، سوءتفاهمات زیادی درباره اسلام دارند، اما من به این نتیجه رسیده‌ام که گفتمان می‌تواند در بسیاری موارد مفید و سودمند واقع شود.
وی می‌گوید: بیشتر سئوالاتی که از من پرسیده می‌شوند درباره موضوعاتی چون قوانین شرعی، حقوق زنان و داعش است. به نظر من حتی یک نفر می‌تواند تغییر ایجاد کند.
شمس افزود: من اصلا تصور نمی‌کنم که تلاش‌هایم به هیچ وجه بی‌فایده بوده‌اند. من بر این باور هستم که اگر حتی بتوانم 1 نفر را به راه راست هدایت کنم، همین برایم کفایت می‌کند. رئیس جمهور جدید آمریکا دونالد ترامپ با سخنانش اسلام را بدنام کرده است، حال آنکه اسلام به ما درس وفاداری و دفاع از کشورمان را آموخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha